Choď na obsah Choď na menu
 


podpora-erekcie.jpg

  1. Jedzte potraviny, ktoré podporujú krvný obeh. Sem patria hlavne pomaranče, banány, jahody a slivky. Nevyhýbajte sa konzumácíi špenátu, paradajok, húb a tmavej listovej zeleniny. Tieto plodiny zlepšujú prácu srdca a podporujú prietok krvi. Nutné je podotknúť, že kvalitný krvný obeh je potrebný pre kvalitnú erekciu, ktorá vzniká prekrvením pohlavného údu. Dobré je obohatiť jedálniček o fazuľu, morčacie a rybie mäso, ktoré má nízký podiel tuku a znižuje lipoproteiny v krvi (predchádza upchávaniu ciev).
  2. Zaujímavou možnosťou je i využitie špeciálnych krémov, alebo gélov pre stimuláciu krvného obehu, resp. masturbačné krémy. Pravidelnou aplikáciou krému pri masturbácií je možné posilniť dlhodobé prekrvenie a funkciu krvného systému.
  3. Využitím špeciálnych náplasti na kožu. Tieto náplaste uvoľňujú chemické látky priamo do krvného obehu. Aktívnymi zložkami sú ginko dvojlaločné a červený ginseng. Tieto prírodné látky sú obsiahnuté v mnoho doplnkoch stravy, výživových doplnkoch pre podporu erekcie a zvýšenie prietoku krvi. O možnostiach náplastí sa informujte u svojho lekára.
  4. Začnite pravidelne cvičiť, ideálne každý deň. Denné cvičenie vám pomôže schudnúť. Ďalej samozrejme ovplyvňuje krvný obeh a erekciu. Pokiaľ budete pravidelne cvičiť, budete mať silnejšie srdce, ktoré dokáže lepšie zásobiť telo krvou. Skúste denne aspoň 30 minút aerobného cvičenia. Toto cvičenie zahrňuje beh, jogging, plávanie a ľahké posilňovanie na strojoch či s činkami. Dobrá je aj jazda na bicykli.
  5. Prestaňte fajčiť. Fajčenie totiž znižuje množstvo kyslíku v krvi, čo zásadne znižuje prietok krvi.
  6. Obmedzte pitie alkoholu, ktorý sa významnou časťou podieľa na poruchách erekcie a neschopnosti udržať kvalitnú erekciu po dlhšiu dobu.
  7. Pite zelený čaj, ktorý dodáva telu potrebné látky. Doporučujeme sypané japonské zelené čaje.

produkty-na-podporu-erekcie.jpg